FQR android applicatie

Snel en simpel registreren met de FQR applicatie
Alles wat van belang is met betrekking tot uw doorvoeringen/sparingen is in de applicatie verwerkt

FQR registratie applicatie Eigenaren applicatie

Alle doorvoeringen op één plek


Gebruikers

In het CMS (Content Managment System) kunt u verschillende gebruikers aanmaken, zoals de admin, medewerkers en klanten.

Projecten

U kunt alle projecten beheren, nieuwe projecten aanmaken, documenten toevoegen, PDF rapportages printen en bouwtekeningen toevoegen.

Bouwtekeningen

Per project kunt u meerdere bouwtekeningen toevoegen die u per verdieping/bouwdeel kunt uploaden, tevens kunt u .PDF bestanden uploaden.

Brandwerende doorvoeringen

De registraties die gemaakt zijn doormiddel van de app worden geregistreerd om vervolgens beheer te voeren vanuit het CMS.

Productbladen

Per product dat wordt gebruikt kunnen de productbladen/testrapporten worden geupload waardoor alles op één plek te vinden is.

Logboek

Uiteindelijk kunt u met een klik op de knop rapporten uitdraaien om deze aan te leveren bij uw klanten. In het logboek zal per doorvoer de foto en de positie op de plattegrond worden getoond evenals de bijbehorende gegevens.

Logboek maken met weinig tijd

Logboek


Spendeert u veel tijd in het maken van een logboek op de 'ouderwetse' manier? De meeste applicateurs lopen na het aanbrengen van de doorvoeringen nog rond met een fotocamera en een

bouwtekening

waarop nummers geplaatst worden met de nummering aansluitend op de foto's die worden gemaakt.
Buiten het feit dat dit veel tijd en werk met zich meebrengt is het aannemelijk dat deze manier van registreren veel kans heeft op

fouten

.
Tevens heeft u veel werk met betrekking tot onderhoud en nieuwe situaties, hoe verwerkt u dit nu?

Met het

innovatieve FQR systeem

zult u zien dat de foutmarges beperkt zijn en het weinig tot geen moeite kost om de

doorvoeringen

te registreren.
Voor onderhoud en nieuwe mutaties zult u wederom niet veel tijd meer kwijt zijn aan administratieve rompslomp.
U kunt dit dan ook zien als een meerwaarde voor het bedrijf gezien de

logboeken

er verzorgd uitzien en altijd

up-to-date

blijven waardoor u bijvoorbeeld makkelijk een tussentijds

logboek

kunt maken voor de opdrachtgever.
De data wordt opgeslagen en kunt u

jaren na de tijd

nog opvragen of updaten, is dit momenteel ook het geval?

QR Code

De Android app op de mobiele telefoon en/of tablet werkt zowel online als offline. Wanneer er geen wifi of dataverbinding is, worden de gegevens en de foto op de telefoon opgeslagen. Dit is vooral handig wanneer er gewerkt wordt in kelders of op locaties waar geen (goede) internetverbinding is.
De medewerker maakt de doorvoering brandwerend en vervolgens plakt hij een sticker met de QR code op de locatie.
In de app wordt de QR code gescand en de gegevens zoals positie, type, brandvertragingstijd, opmerkingen en een foto toegevoegd.
Bij dataverbinding worden de gegevens automatisch geupload naar de server. De lokale opslag wordt vervolgens op de telefoon geleegd.



Onderhoud

Onderhoud

Het aanbieden van onderhoudscontracten aan pandeigenaren wordt vaak niet gedaan, het is immers vaak niet bekend wie de beheerder van het pand is.
Toch is het een belangrijke factor om de brandwerende doorvoeringen met enige regelmaat te controleren. De beheerder van het pand vertrouwd erop dat, wanneer onderhoud van essentieel belang is voor het adequaat beheren van het pand, hij of zij een onderhoudscontract zou worden aangeboden.
Wanneer dit niet gebeurd zal de beheerder in de veronderstelling kunnen verkeren dat onderhoud niet nodig is!

Omdat de beheerder vaak moeilijk te achterhalen is hebben we hier een methodiek voor bedacht om te zorgen dat het contract kan worden aangeboden. Tevens kan de eigenaar zelf het contract ook bij u aanvragen!
Dit zorgt ervoor dat het onderhoud door uw bedrijf gedaan wordt en dat de pandeigenaar één brandwerend logboek heeft met daarin alle mutaties die zijn gedaan.

Digitale transformatie

Digitale transformatie, self-service en de klant bedienen!

Uw opdrachtgever kan op elk gewenst moment een digitale rapportage krijgen van de staat waarin het pand zich bevind!
Doordat u geen werk meer heeft aan het opstellen en maken van een rapportage kunt u bijvoorbeeld meer tijd besteden aan het verbeteren van de dienstverlening.